sobota 28. srpna 2010

Romantická andělka




Zdravím vás milé dámy:o)
Počasí už není na koupání,trošku se ochladilo a prázdniny končí.
Dala jsem se do šití a narodila se tato romantická andělka:o)
Mám zní radost,je dlouhá 65cm.Focení tak to dlouhých andělek je pro mě nadlidský výkon.
Tak jsem poprosila svojí milou švagrovou Marťu a nafotila fotečky u ní na zahradě:o)moc jí za to děkuji:o))))))))))))))))))))))))
Přejí vám krásný poslední prázdninový víkend:o)






5 komentářů:

  1. Ahojky Karin,

    andělka je kouzelná, krásné barvičky. Já se jí snad nikdy nenaučím šít. Je super.

    Pohodový den. Eva

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Karin,
    Andělka je krásná!!! A jak se pěkně sluní-jako by bylo léto!!!
    Moc se Ti povedla!!!
    Hezký víkend
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  3. Milá Karinka,
    obdivujem Tvoju prácu, najmä pri takej veľkosti anjelky je to závideniahodný výkon. Pôsobí veľmi romanticky aj v prostredí záhrady.
    Pekný deň prajem

    OdpovědětVymazat
  4. Karin, to jsi šila sama??? Smekám před tebou, chválihodný výkon, to já bych neušila ani hlavu :)

    OdpovědětVymazat
  5. Karin,
    u Vás je vždy na co koukat. Andělky šijete jako profík...jste šikulka. Děkuji za pěkné zpestření dne. Lenka

    OdpovědětVymazat