neděle 27. června 2010

Letní taška




Včera jsem si koupila tuto látku,moc se mi líbila:o)měla jsem ji dlouho vybranou ale nebyla.
Když jsem jí tam uviděla,měla jsem velkou radost:o)už jsem věděla co ušiju.
Dnes dopoledne jsem měla chvíli čas,tak jsem se pustila do letní tašky:o)našila jsem tam i kapsičky na mobil a klíče,které neustále hledám po tašce hihi:o)))))
PŘEJÍ VÁM KRÁSNOU SLUNÍČKOVOU NEDĚLI.Karin


7 komentářů:

  1. KARINKO , PARÁDNÍ . NA LÉTO NAPROSTO SUPROVNÍ .JSTE ŠIKOVNÁ .URČITĚ JI UŽIJETE .
    MĚJTE HEZKÝ ,SLUNÍČKOVÝ ,CELÝ TÝDEN .BOHDA

    OdpovědětVymazat
  2. Dobrý výber látky, Karinka. Taška je rozprávková, ešte šatku alebo čelenku zo zvyškov látky a hurá leto:)

    OdpovědětVymazat
  3. Karin, moc se ti povedla.
    Krásný den, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Peknučká, taká echt letná:)Gabi

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Karin,
    to je ale nahoda! Prave na tuhle tasku uz mam take vsechno nachystane(jina latka), potrebuji jen trosku volneho casu abych ji mohla dodelat.

    Ta tve je moc hezka, povedla se ti a preji, at se hezky nosi,pa,Monika :))

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Karin,ta taška je parádní moc se povedla.
    Na léto je prostě super.Tak příjemné nošení.
    Marťa

    OdpovědětVymazat
  7. Krásná látka a perfektní šití. Na léto jako stvořená!

    OdpovědětVymazat