sobota 19. června 2010

Můj andílek naděje

Dostala jsem andílka:o)Můj milovaný přítel,mi koupil anděla naděje:o)
Moc jsem si ho přála a mám velikou radost!Můj přítel je taky anděl :o)))
KRÁSNOU SOBOTU VŠEM.Karin

8 komentářů:

  1. Karin, je krásný! Podle tvého příběhu i moc cenný, nedivím se, že z něj máš radost.
    Měj krásný den, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Karin, andílek je moc krásný a chválím i nové pozadí ala GG - povedlo se ♥

    OdpovědětVymazat
  3. KARIN ,KRÁSNÝ DÁREK .A MOC HEZKÉ FOTEČKY.
    JE TO VŽDY MOC PŘÍJEMNÉ ,KDYŽ SE DOSTANE NĚCO, NA CO SI UŽ DÁVNO ČLOVĚK MYSLÍ .
    PŘEJI JEŠTĚ HODNĚ TAKOVÝCH HEZKÝCH DÁRKŮ .
    PĚKNÝ DEN .BOHDA

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Karin,dobry pritel nad zlato!! Andilek je nadherny,ma moc hezka kridelka. Tak at te dobre opatruje,krasny den,Monika :))

    OdpovědětVymazat
  5. Krásny darček a pretože títo anjeličkovia sú Tvojimi srdcovkami, teším sa spolu s Tebou:)

    OdpovědětVymazat
  6. Karin,nádhera......múžu ne něm oči nechat.Je krásný.A anděl náděj má určitě nějaký cíl.Tak ať se splní.Krásný večer.Marťa

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Karin, anjelik je nadherny....:) tesim sa s tebou, lebo anjelikovia su aj mojou srdcovkou...:)

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Karin,
    nádherný andílek od srdíčka darovaný!!!
    ať přinese hodně štěstíčka:-)
    pěkný den Pet

    OdpovědětVymazat